dijmenteskonzultacio

dijmenteskonzultacio

„A közösségtől a vásárlásig - az online marketing új útjai”

Menedzserképző Központ Marketing Konferencia

2012. november 7. (szerda)
Danubius Hotel Gellért, Budapest

Az esemény részvételi díja: 26 000 Ft + áfa

Menedzserképző Központ a blogspoton is! A rendezvényről készült beszámolók elérhetők a http://menedzserkepzokozpont.blogspot.hu/ oldalon.                       

!Egy vállalattól 2 vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

A rendezvény végén, a  Hotel Caramell **** holisztikus gyógy, wellness és konferencia szálloda jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás, teljes panziós ellátást biztosító voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.

12.15 – 12.45 Regisztráció
12.45 – 12.55     Moderátori megnyitó
Kőszegi András cégvezető, BrandTrend
12.55 – 13.25 Minden, amit a Facebook szabályzatról tudni kell
Cseh Gabriella head of policy CEE, Facebook
13.25 – 13.55 Hirdetés a Facebookon: lehetőség vagy szentségtörés?
A legnagyobb közösségi hálózat folyamatosan jelenti be az új hirdetési lehetőségeket. Pár hónapja még csak az oldalsávon futott hirdetés, ma már a hírfolyamban, mobilon, sőt akár a keresőben is.
Sokan azonban azt gondolják, hogy egy közösségi hálózaton nincs helye a hirdetésnek, mert a közösséget kommunikációval kell megmozgatni. A Facebook részvényesei ezzel a nézettel valószínűleg nem értenek egyet. Éppen ezért folyamatosan jönnek az új hirdetések, amelyek közül némelyik hatékonyan használható, némelyik nem.
Az előadás a legújabb hirdetési formátumokat és azok felhasználási lehetőségeit mutatja be azzal a céllal, hogy segítsen megmutatni, milyen célra melyik formátum jó, és melyik nem.
Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft.
 13.55 – 14.25 Tartalommenedzsment a gyakorlatban
A tartalommenedzsment, a kommunikációs eszközök és a mérőszámok bemutatása esettanulmányokon keresztül.
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
 14.25 – 15.15

Panelbeszélgetés:
Tartalom, hirdetés vagy applikáció – hogyan szerezzünk rajongókat a Facebookon?
            
Résztvevők:
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
Kondor Albert
marketing vezető, tulajdonos, www.teljesertekuetelek.hu
Kruzslicz Dávid
ügyvezető igazgató, Szeretlek Magyarország!
Lévai Richárd
marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft.
Nagy István
brand manager – Pöttyös, FrieslandCampina Hungária Zrt.

15.15 – 15.45 Kávészünet
15.45 – 16.15 Legújabb trendek a vállalati blogolás területén
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
16.15 – 16.45 Social media vs. „anti-social” media – összetart vagy elidegenít?
Gulyás Péter kvantitatív kutatási osztályvezető, Trend International Market Research Kft.
16.45 – 17.15 "Mondd el úgy, hogy fel is fogják" – vizuális infotainment a weboldalon (= több sales lead)
A vállalatok nagy része még mindig abba a hibába esik, hogy a weboldalán hosszú szöveget jelenít meg, mely az esetek többségében első olvasásra érthetetlen az oda látogató számára.
Ezt kiküszöbölendő egyre gyakrabban alkalmazzák azt az új trendet, hogy egy honlapot a szolgáltatást leíró infografika-videóval vagy infovideóval kezdenek. Ezek a videók nagyban segíthetik a weboldalra SEO-zott ember további vezetését, és ha jó a videó, még direkt sales leadet is generálhatnak, illetve a megoldás segítségével a weboldal first impression-je hét másodpercről másfél percre növelhető. További előnyei, hogy ezek a videók megoszthatók a közösségi médiában, beágyazhatók sajtószövegbe, weblapokba és prospektusok helyett is küldhetők.
Kolesár Krisztián alapító, kreatív producer, VISIONARY 7 Kft.
17.15 – 17.45 A legújabb SEO trendek
Miyazaki Jun, SEO szakértő
17.45 – Programzárás
   
  A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Mára bizonyára minden marketinges döntéshozó belátta, hogy a céges Facebook-profil, a vállalati blog vagy éppen a saját YouTube csatorna nem választható opció, hanem szükségszerűség: közösségi hálózatban jelen kell lenni. Arra a kérdésre azonban, hogy ebből a jelenlétből miként lehetne nyereséget termelni, már kevesebben tudják a választ. Pedig a lájkolással, feliratkozással az ügyfél rálép a vásárlás felé vezető útra - továbbmenni viszont csak akkor tud, ha a marketing egyértelműen kijelöli számára az irányt. A folyton változó közegben választani kell az alkalmazható eszközök közül. Választ kell adni arra a kérdésre, hogy elég-e csupán releváns tartalmakkal bombázni a felhasználókat, vagy szükség van a közösségi hálózatok hirdetési felületeinek lefoglalására is. Felvetődhet, hogy esetleg a webes applikációfejlesztés irányába kell elmozdulni. Ezeket a döntéseket annak tudatában kell meghozni, hogy másnapra az előzetesen felépített stratégia akár össze is omolhat egy újabb szolgáltatás, vagy egy újabb divat, hype megjelenésével. A befektetett időnek, energiának és pénznek pedig végül meg is kell térülnie.

Vegyen részt konferenciánkon, hogy megismerje a Facebook-jelenlét profithozó trükkjeit, a céges blogokon alkalmazható taktikákat, az infografikákban és multimédiás tartalmakban rejlő lehetőségeket!