

Menedzserképző Központ Webinárium
2021. június 3. (csütörtök), 15.00-19.15
Az esemény részvételi díja: 18 000 Ft + áfa
KEDVEZMÉNYES JEGYÁRAK
Május 19-ig (szerda): 16 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén: 14 900 Ft + áfa / fő
AZ ELŐADÁSRA MAGÁNSZEMÉLYEKET ÉS A CÉGEK KÉPVISELŐIT EGYARÁNT VÁRJUK!
Technikai információk: Az online képzésen való részvételhez mikrofon és webkamera használatát szeretnénk kérni az esemény interaktivitása miatt. A képzéshez a Zoom nevű meeting szoftvert használjuk.
Az eseményen közös gondolkodás és információátadás zajlik, az nem irányul kompetencia-kialakításra és fejlesztésre, végzettséget nem ad.
Menedzseljük új szempontok szerint munkafolyamatainkat, és rendszerezzük hatékonyságorientált szemléletmód alapján a feladatainkat!
Miért ajánlott részt venni a képzésen?
- Hogy ne kelljen úgy éreznünk, hogy egész nap megállás nélkül dolgozunk, mégsem haladunk.
- Hogy ne az legyen a sztenderd, hogy óriási nyomás alatt elborítanak bennünket a feladatok, és minden teendőnk a sürgős kategóriába esik.
- Hogy ne akarjunk egész nap a külső és a belső elvárásoknak eleget tenni, míg végül nem is sikerül.
- Hogy ne boruljon fel a munka-magánélet egyensúlya, ami idővel kiégéshez vezethet.
10+ jól bevált módszertan
+
33 hasznos hatékonyságnövelő tanács
kerül bemutatásra, amiből minden résztvevő garantáltan fel tudja majd állítani a saját, munkakör- és személyiségfüggő hatékonyságmenedzsment-stratégiáját, melyet már másnap elkezdhet alkalmazni.
Mit ad számunkra a tudatos tervezés?
- jól használható keretrendszert tudunk kialakítani
- rendszerezett munkafolyamatokban dolgozhatunk
- ugyanannyi idő alatt több munkát végzünk el
- időt nyerünk
- kevesebbet stresszelünk
- nő a személyes teljesítményünk, ezáltal a szervezeti produktivitás is nő.
Kiknek ajánlott a webinárium?
- akiket rendszeresen betemetnek a feladataik
- akik szeretnék átvenni az irányítást a saját folyamataik felett
- akik szeretnének egy optimális munkarend szerint dolgozni
- különösen ajánlott azoknak, akik azt mondják, nincs idejük részt venni a képzésen.
„A rossz hír, hogy repül az idő. A jó hír, hogy te vagy a pilóta.”
(Michael Altshuler)
Tematika
- idő- és hatékonyságmenedzselési csapdák
- saját hajtóerőink
- az időmenedzselés 5 lépése és eszközei
- idő- és hatékonyságmenedzsment technikák
Többek közt a következő módszerekről lesz szó: 10/90 szabály, Eisenhower-mátrix, ABC-módszer, Alpen-módszer, GTD-módszer, időkeret-meghatározás módszere, batchelés-blokkosítás, „Vidd le a lovat a folyóhoz” módszer, holtidő-menedzsment, Sprint-módszer, Parkinson törvénye, Produktivitási piramis
- negatív to do list
- szünettartási szabályok és technikák
- időrablók, időrabló tevékenységek és azok felismerése, kezelése
- megszakítások kezelése
- multitasking
- a túlzott maximalizmus leküzdése
- 9 egyszerű, de hatékony technika a halogatáskezelésre
A képzés utolsó blokkjában a résztvevők önálló munka keretein belül kidolgozzák saját idő- és hatékonyságmenedzsment-rendszerüket.
A webinárium vezetője: Ács Nóra tréner, ügyvezető, Menedzserképző Központ
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!