

Menedzserképző Központ Workshop
2013. június 27. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 36 000 Ft + áfa
Haladó szintű komplex online marketing workshop + telefonos konzultáció
A rendezvény időtartama: 9.00 – 17.00
Maximális létszám: 30 fő
Tréner: Miklovicz Norbert, marketing szakértő
A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező, a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.
!Egy vállalattól két vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény
A rendezvény végén a Bálvány Kft. felajánlásával kisorsolásra kerül egy ajándékutalvány, mely felhasználásával kedvezményesen vehetők igénybe Partnerünk szolgáltatásai.
I. blokk: Marketingtervezés és hatékony online marketing | |
• A vállalkozás pozicionálásának felülvizsgálata • Az interneten épített bizalom fontossága • Online marketing eszközök – trendek 2013. • Önműködő marketingrendszerek • Piackutatás a gyakorlatban az online területeken • A vállalkozás SWOT analízise – 8 lépcsős elemzés • Célkeresztben a versenytársak – konkurenciaelemzés, konkurenciafigyelés • Vállalkozásból márka – online példákon keresztül • Árpolitika - új módszerek • Ügyfélszerző kedvezmények, kosárérték-növelő megoldások • Promóciók, kampányok, marketingmegtérülések (ROI), ROI- és konverziómérés az interneten • Marketingmérések, a marketing mérőszámai • Mikor és hogyan blogoljunk? • Az e-mail marketing trendjei • A Google találati listájának élvonalához vezető út • SEO trendek • Google Analytics – a mérőszámok hasznosságai • Hasznos Google eszközök, a hatékonyabb online marketing érdekében • Ügyfélszerzés, üzletgenerálás online módszerekkel • Hogyan lesz az online érdeklődőből offline ügyfél? • Keresztmarketing, partnerkapcsolatok az online világban • Jog, adatvédelem, információbiztonság, védjegy, műnyilvántartás |
|
II. blokk: Google Adwords | |
• Hogyan működik? Mennyibe kerül? Kinek ajánlott? |
|
III. blokk: Facebook és közösségi média | |
• Facebook-tények: számok és hasznos statisztikák • A Facebook-marketingstratégia megalkotása • Mitől függ, hogy ki látja a posztjaimat? Az EDGE rank • Miről posztoljak, mit és hogyan osszak meg? • Mennyire fontos az arculat? Mire kell figyelni? Szabályok • Aktív közösség építése • Nyereményjátékok szabályosan! - promóciós szabályok, adatkezelés • A Facebook-csoportok üzleti lehetőségei • Alkalmazások használata, készítése, alkalmazástípusok • Virulens promóciók. Mitől lesznek azok? • Facebook-hirdetések típusa, beállítása - élő gyakorlat • Tippek a költséghatékony hirdetésre • Hibák a közösségi médiában. Hogyan védekezzünk? • Rajongóból vásárlót – hogyan? • Facebook-statisztika: Facebook Insights • A közösségi médiamenedzsment eszközei • A Facebook helye a keresőoptimalizálásban (SEO) • Sikeres Facebook-oldalak, és ahogy azokat készítik – esettanulmányok • Facebook és Twitter integráció • Printerest a gyakorlatban |
|
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja! |
A Központi Statisztikai Hivatal 2012. decemberi adatai szerint Magyarországon 5.463.822 db internet-előfizetést regisztráltak a tavalyi év végéig, az internetpenetráció az ország lakosságának létszámára vetítve 63%-on állt (forrás: NRC).
• „A 15–24 évesek körében 90 százalék feletti az internetezők aránya”;
• „a harmincasok vagy a középfokú végzettségűek közel 80 százaléka internetezik”;
• „az 50–59 évesek körében 43%-os a penetráció”;
• „a 60–69 évesek körében 25 százalékos a penetráció”.
Az internet mára hétköznapjaink részévé vált, a felhasználók pedig nem csak híreket fogyasztanak, szórakoznak segítségével, hanem komoly, pénztárcát is érintő döntéseket is hoznak a kijelzők előtt: egy-egy vásárlással, igénybe venni kívánt szolgáltatással kapcsolatos információszerzésre használják a világhálót.
Tehát elmondhatjuk, az újkori, digitális piac részévé kell válni!
A Menedzserképző Központ szervezésében megvalósuló workshop-ot azoknak a marketing ügyintézőknek, menedzsereknek és koordinátoroknak ajánljuk, akik már rendelkeznek a megfelelő online marketing alapismeretekkel, de szeretnék tudásukat elmélyíteni, és megismerni a legújabb trendeket, módszereket, eszközöket.
Tréningünk marketing döntéshozók számára is hasznos tudást ad, a workshop-on szerzett információk birtokában ők is biztosabb kézzel nyúlhatnak a jövőben a megvalósításra váró projektjeikhez.
A tréninghez 30 perc telefonos konzultáció is jár, hogy sürgős döntést igénylő helyzetekben is stabil, elérhető tudásbázis álljon a résztvevők rendelkezésére.