

Menedzserképző Központ Konferencia
2019. szeptember 24. (kedd)
Budapest, Expo Congress Hotel
Az esemény részvételi díja: 24 900 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 19 500 Ft + áfa / fő a részvételi díj!
Csatlakozzon kiállítóként, szponzorként vagy egyéb partnerként (keresztmarketing partner, médiatámogató) a konferenciához!
További részletek: Ács Nóra ügyvezető igazgató, 70/264-3146
Konferencia vállalatvezetőknek, menedzsereknek, marketing- és HR-szakembereknek
Generációk online és offline térben - bemutatjuk a generációkat a munkaerőpiacon, illetve fogyasztóként és vállalatok ügyfeleiként egyaránt. Az eseményen szó lesz az alfa generációról, a Z, az Y, az X generációról, a baby boomerekről, és a veteránokról is!
Mobilon lógó huszonévesek és könyvet lapozgató hatvanasok. Agresszív piacszerzési stratégiákban hívő harmincasok és a „lassú víz partot mos” elvét követő ötvenesek. Generációk egymás mellett, akiknek első ránézésre nem sok közös témájuk lehet. A társadalom mégis működik, aminek a titka a kooperáció. Az együttműködés. Talán csak ritkán gondolunk bele abba, hogy milyen fontos szavai ezek létünknek. Az együttműködés, a közös munka ugyanakkor - ahogyan ezt naponta tapasztalhatjuk - nem mindig magától értetődő. Különböző kompetenciák, különböző problémakezelési attitűdök keverednek akár egy közös cél elérésére létrejött szervezetben is. Jó hír viszont, hogy a kooperáció tanulható, gyakorolható!
A Menedzserképző Központ konferenciájával az együttműködés természetes közegét modellezi majd: vállalatvezetők, menedzserek, HR-esek és marketingesek együtt merülhetnek el a generációs együttműködés kérdéseinek tanulmányozásában - ha úgy tetszik, kooperálva a közös cél érdekében. Mert a cél természetesen minden szakma képviselője számára ugyanaz: megérteni az egyes generációk nyelvét, céljait, motivációit. Megérteni ezeket a tényezőket, hogy aztán együtt, egy tökéletesebbre csiszolt cégben, tökéletesebbre csiszolt termékkel hódítsák meg a legkülönbözőbb generációkat.
8.45 – 9.15 | Regisztráció | ||||||
9.15 – 9.20 | Moderátori köszöntők Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft. Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft. |
||||||
9.20 – 9.45 | GENERÁCIÓK A DIGITÁLIS VILÁGBAN X, Y, Z - mindhárom generációról elmondható, hogy tagjai legalább 90 százaléka használja az internetet, ám mivel a három nemzedék eltérő életszakaszban ismerkedett meg a digitális világgal, így nem meglepő, hogy másképp viszonyulnak a technológiához és a digitális eszközökhöz. Másra és máshogy használják az online szolgáltatásokat, a közösségi médiát, vagy a különböző kütyüket, de a hagyományos, offline média is eltérő szerepet tölt be az életükben. Az előadás ezekre a különbségekre világít rá az NRC friss kutatási adatainak felhasználásával. Kurucz Imre ügyvezető, NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. |
||||||
9.45 – 10.10 |
A GENERÁCIÓK ÉRTELMEZÉSE A 21. SZÁZADBAN – 20. VS. 21. SZÁZADI ATTITŰDÖK A GENERÁCIÓK RENDSZERÉBEN Mik az egyes generációk stílusjegyei? Mi a motivációjuk? Mi frusztrálja őket? Mi az érdeklődésük? Mi a napirendjük, és mik a szabadidő-eltöltési szokásaik? Iglódi Csaba alapító, Parkway5521 |
||||||
10.10 – 10.55 | GENERÁCIÓK A MUNKA VILÁGÁBAN - panelbeszélgetés Moderátor: Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft. A témákból: A generációk munkahely választási szokásai; Mit jelent a különböző generációk számára a szerethető munkahely és a cégkultúra? Meddig maradnak a generációk egy munkahelyen? Mit várnak el a munkaadóktól, mivel lehet őket leginkább motiválni, elkötelezetté tenni, megtartani és hogyan lehet a teljesítményüket növelni? Generációk megszólítása - employer branding - personal branding - work-life balance - flow; Az életkori sokszínűség üzleti előnyei, a generációk integrálása a munkahelyi környezetbe; Kormenedzsment – idősebb munkavállalók hatékony foglalkoztatása; Generációk közötti együttműködés és tudásátadás menedzselése a gyakorlatban Résztvevők: Bába-Szabó Magda HR és kommunikációs igazgató, Generali Biztosító Zrt. Bőhm György HR főigazgató-helyettes, Magyar Posta Zrt. Szabó Csaba vezérigazgató, DEVELOR Tanácsadó Zrt. Honti Dániel ügyvezető igazgató, tulajdonos, HD-Honti Nyomda Hevesi Lia munka- és szervezetpszichológus, life coach, tréner, Profiles International Hungary Kft. |
||||||
10.55 – 11.25 | Kávészünet | ||||||
11.25 – 11.50 |
GENERÁCIÓS KÖRKÉP MARKETINGES SZEMMEL A generációk vásárlási szokásai; különbségek a vidéki és a városi vásárlók között; fizikai és internetes vásárlás; platform-, eszköz- és applikációhasználat; Milyen célra használják a világhálót a generációk, mit néznek rajta? A generációk online aktivitásának megoszlása Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH |
||||||
11.50 – 12.35 | GENERÁCIÓK, REKLÁMOK, VÁSÁRLÁSOK
- panelbeszélgetés Moderátor: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft. A témákból: A digitális átalakulás hatása a generációkra, digitális csatornák és eszközök; Trendteremtő generációk? Generációk, márkák, influencerek, reklámok; ReklámvakságRésztvevők: Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport Bayer Bence marketing- és kommunikációs igazgató, Mellow Mood Hotels Honti Dániel ügyvezető igazgató, tulajdonos, HD-Honti Nyomda Dr. Papp-Váry Árpád dékán, Budapesti Metropolitan Egyetem, Turizmus és Marketing Intézet; alelnök, Magyar Marketing Szövetség Kuti Géza kutatási vezető, iNOW RESEARCH |
||||||
12.35 – 13.00 | A GENERÁCIÓK KOMMUNIKÁCIÓS IGÉNYÉNEK VÁLTOZÁSA – VAN MIÉRT IZGULNI? Mást se hallani a konferenciákon, mint hogy az Y és a Z generáció teljesen más – mást akar, máshogy lehet megszólítani – , mint az előző generációk, s ezáltal egy nagy fekete doboz, aminek a működési mechanizmusát senki sem tudta megfejteni. Tényleg így van? Mi az, ami nem változott és mi az, ami változott a fiataloknak szóló fogyasztói / ügyfél ill. munkavállalói kommunikáció tekintetében a korábbi évekhez képest? – erre keressük a választ. Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport |
||||||
13.00 – 13.30 | KÉRDEZZÜK MEG ŐKET! – interaktív beszélgetés a generációk egy-egy képviselőjével, a résztvevők bevonásával | ||||||
13.30 – | Programzárás | ||||||
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!
A szálloda előtt díjmentes parkolási lehetőség biztosított!